0

selamat tinggal

Posted by Unknown on 10:12 AM in
galau dalam hati yg bertabur dengan luka yg penuh dengan rindu,di hari ini mungkin aku akan tak akan sering melihat mu lagi aku putus kan untuk meningal kan mu tak sangup aku hidup dalam kebohongan,yg slalu menghantui ku biarlah aku mengalah biar kurawat luka ini dengan sisa2 rindu yg ada di dalam hati ini.memang aku masih mengharap kan mu aku masih ingin bersama mu jarak antara kita terlalu jauh tak mungkin untuk bersatu,izinkanlah aku mencintaimu walau hanya dalam mimpi biar aku kenang namamu dan aku simpan dalam relung hati ini.aku hanya dapat berdo’a pada tuhan agar kau bahagia disana baik2 dalam berkerja. SELAMAT TINGAL SAYANG……………


0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 dunia kita-kita All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.